Toplantının ilk bölümünde, aktif öğrenme teknikleri ve dijital araçların eğitimdeki etkili kullanımına dair bilgilendirmeler yapıldı. Özellikle yapay zeka teknolojilerinin öğretim süreçlerini nasıl daha verimli ve dinamik hale getirebileceği konusunda çeşitli örnekler sunuldu. Bu bölüm, öğretim üyelerimizin teknolojiye dayalı yenilikçi yaklaşımlar hakkında farkındalık kazanmalarını sağladı.
İkinci bölümde ise, uygulamalı bir çalışma gerçekleştirildi. Öğretim üyelerimiz küçük gruplara ayrılarak, yapay zekanın ders içeriklerine entegrasyonu üzerine yaratıcı çözümler geliştirdi. Her grup, öğrencilerin katılımını artırmayı, öğrenme süreçlerini zenginleştirmeyi ve bireysel farklılıkları daha etkili bir şekilde ele almayı hedefleyen fikirler tasarladı. Bu süreçte, yapay zeka destekli analiz araçları, etkileşimli öğrenme platformları ve kişiselleştirilmiş öğrenme yöntemleri gibi araçlar ön plana çıktı.
Grup çalışmalarının ardından düzenlenen paylaşım oturumunda, elde edilen yenilikçi fikirler ve deneyimler paylaşıldı. Bu paylaşımlar, farklı yaklaşımların ve bakış açılarının birleşmesiyle daha kapsamlı bir vizyon oluşturulmasına katkıda bulundu. Ayrıca, yapay zekanın etik kullanımı ve öğrenci merkezli uygulamaları üzerine derinlemesine tartışmalar yapıldı.
Toplantı, eğitimde yapay zekanın sunduğu fırsatların daha geniş bir perspektiften değerlendirilmesine olanak tanırken, öğretim üyelerimizin bu teknolojileri pedagojik yaklaşımlarına entegre etme konusunda kendilerini daha donanımlı hissetmelerini sağladı. Bu verimli buluşma, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü öğretim üyelerimizin eğitimde yenilikçi yöntemlere yönelik farkındalıklarını artırırken, gelecekteki iş birlikleri için de güçlü bir temel oluşturdu.
Katılım sağlayan tüm öğretim üyelerimize teşekkür ediyor, yapay zeka ve dijital dönüşümün ışığında birlikte daha birçok başarıya imza atmayı diliyoruz.