Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerileri eğitim atölyelerinin ikincisi olan 'Zaman ve Çalışma Ortamı Yönetimi Atölyesi', katılımcıları zaman yönetimi ve çalışma mekanı yönetimi konularında bilgi ve pratikler sundu. Atölye başlangıcında zamanın değeri vurgulanarak, zaman yönetimi konusundaki önemli istatistiksel verilerle katılımcıların dikkati çekildi.
Atölyenin devamında katılımcılarla interaktif bir diyalog kurularak, zaman yönetimi ve çalışma mekanı yönetimi stratejileri paylaşıldı. Katılımcılara verilen senaryo ile öğrenilen bilgilerin uygulanması sağlanarak, pratik becerilerin güçlenmesi hedeflendi.
Öz-düzenleme becerilerini geliştirmeyi hedefleyen bu atölye, öğrencilerin zaman yönetimi ve çalışma mekanı yönetimi konusundaki en önemli kazanımlarını değerlendirmelerine olanak tanıdı. Eğitim sürecinde bilişsel buradalık ilkesine dayalı dört adım (ilgi çek, göster, uygulat, geri bildirim al) ve dijital platformlar aktif bir şekilde kullanılarak, öğrencilere etkileşimli bir öğrenme deneyimi sunuldu.
Zeyneb Gazel'in liderliğindeki bu dinamik atölye, öğrencilere hem öz-düzenlemeli öğrenme hem de bireysel gelişim konularında yeni bakış açıları kazandırdı. Enerjileri ve katkılarıyla bu atölyeyi unutulmaz kılan değerli katılımcılarımıza ve Zeyneb Hanım’a içten teşekkürlerimizi sunarız.