Karşılaştırmalı Edebiyat eğitimcilerinin ve öğrencilerinin ufkunu genişletmek amacıyla "Osmanlı Halifeliğinde 19. Yüzyıl Modern Edebiyat Teorisinin Ortaya Çıkışı" adlı ortak projemiz ile modern edebiyat teorisinin doğuşuna ışık tutan aktif öğrenme araçlarıyla zenginleştirilmiş, son teknoloji ürünü, tamamen dijitalleştirilmiş bir çevrimiçi ders oluşturmak amaçlamaktadır. Proje kapsamında düzenlediğimiz bu atölyede, dijital beşeri bilimler, dijital araç ve aktif öğrenme tekniklerinin Karşılaştırmalı Edebiyat ders tasarım alanındaki kullanımı örnekler üzerinden anlatılmıştır. Ayrıca öğrencilerimize sahip oldukları fikirleri projelere dönüştürmeleri noktasında ilham olması amacıyla yenilikçi ve dijital edebiyatın çeşitli küresel örnekleri sunulmuştur.
Atölyemize katılan değerli öğretim üyelerimiz ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.