Atölye, dikkat çekici istatistikler sunarak ve katılımcılardan fikir alarak başladı. Bu, dijital öğrenmenin önemini vurguladı ve katılımcıların konuya ilgisini çekti.
Daha sonra, atölye lideri Elif Tuğba Altunel, dijital öğrenme becerisi, zihin haritası, zaman çizelgesi ve veri görselleştirme uygulamaları kavramlarını açıkladı. Katılımcılara, bu uygulamaları kullanarak daha etkili bir şekilde öğrenebilecekleri ve bilgilerini daha iyi hatırlayabilecekleri gösterildi. Konuyla ilgili bir video izlenerek, katılımcılar bu uygulamaların gerçek hayatta nasıl kullanılabileceğini görme şansı yakaladılar. Daha sonra, katılımcılar zihin haritası oluşturma etkinliğine katıldılar. Bu etkinlikte, katılımcılar bir konu hakkında zihin haritası oluşturarak bilgilerini görsel olarak organize etmeyi öğrendiler.
Atölyenin son bölümünde ise katılımcılardan bugün öğrendiklerini Padlet platformu üzerinden yazmaları istendi. Bu, katılımcıların öğrendiklerini pekiştirmelerine ve dijital öğrenme becerilerini uygulamaya koymalarına yardımcı oldu.
Dijital Öğrenme Becerisi Atölyesi, katılımcılara dijital öğrenme becerilerini geliştirmeleri ve bilgilerini daha etkili bir şekilde öğrenmeleri ve hatırlamaları için yeni araçlar ve teknikler kazandırdı. Bu verimli atölyenin düzenlenmesinde emeği geçen Elif Tuğba Altunel'e ve katılan tüm öğrencilere teşekkür ederiz.