Bu kapsamda düzenlenen MEB seminerleri, Başakşehir'deki okullarda görev yapan öğretmenlerin mesleki ve kişisel gelişimlerine katkı sağlamayı hedefledi.
Seminerler süresince, öğretmenlere çeşitli konularda eğitimler verildi. Öz düzenlemeli öğrenme eğitimleri, öğretmenlerin hem kendi öğrenme süreçlerini yönetmelerine hem de öğrencilerine bu konuda rehberlik etmelerine olanak tanıdı. Sosyal duygusal öğrenme eğitimleri ise, duygusal zekayı geliştirme ve öğrencilerin sosyal becerilerini artırma üzerine odaklandı.
Aktif öğrenme teknikleri eğitimi, sınıf içi etkileşimi artırarak, öğrenci katılımını maksimum düzeye çıkarmayı amaçladı. Çatışma yönetimi eğitimleri, öğretmenlerin sınıf içi ve okul ortamındaki çatışmaları etkili bir şekilde yönetebilme yetkinliklerini geliştirdi. Liderlik becerileri eğitimleri ise, öğretmenlerin liderlik rollerinde daha etkin olmalarını sağladı.
Bu eğitimler, öğretmenlerin mesleki gelişimlerini desteklemenin yanı sıra, eğitim kalitesini yükseltmeyi ve öğrenci başarısını artırmayı hedeflemektedir. Proje, öğretmenlerin modern eğitim yaklaşımlarını benimsemelerine ve uygulamalarına katkı sağlayarak, eğitimde mükemmeliyetin sağlanmasına önemli bir adım atmaktadır.