Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Yüksek Lisans öğrencisi Ebrar Kevser Katırcı'nın öncülüğünde gerçekleşen atölye, üniversitemiz öğrencilerine etkili dinleme süreçlerini anlama ve not alma becerilerini geliştirme konularında pratik uygulama fırsatları sunarak interaktif bir öğrenme deneyimi sağladı. Atölye sırasında gerçekleştirilen senaryo çalışmaları ve yapılan etkinlikler sayesinde öğrenciler, günlük eğitim yaşantılarına uyarlanabilir stratejilerle bilgileri daha etkili bir şekilde anlamlandırma ve kaydetme becerilerini kazanma fırsatına sahip oldu. Geleneksel eğitimlere farklı bir bakış açısı getirerek interaktif dijital araçlar, aktif öğrenme teknikleri ve öğrenci izleme-takip yaklaşımını benimseyen atölye çalışması sonucunda katılımcılardan alınan olumlu geri dönüşler, öğrencilerin bir verimli bir öğrenme deneyimi yaşadığını göstermiş oldu.
Sayın Ebrar Kevser Katırcı'ya ve atölyeye katılan tüm öğrencilerimize teşekkürlerimizi sunarız.